iNi LuaHaN HaTi Wa....!!!!

iNi LuaHaN HaTi Wa....!!!!

Saturday, August 10, 2013

sudah terlalu lama aku xtulis pape dlm blog nie...tetibe rasa nk menulis...skang aku dah solo...xde lagi org yg nk pgl aku syg...xde yg nk panggil aku abi...and so on...walau bagaimanapon aku masih tetap mencintai dia...xtau sampai bila...sampai aku jumpa org lain mungkin...atau sampai aku pejam mata..entahlah...yg aku tau setiap hari dan setiap saat aku masih rasa hati ini tetap menyayangi dan mencintai dia...4 tahun bkn jangka masa yg pendek utk dilupakan....terlalu byk yg berlaku...terlalu byk yg diimpikan...tp tuhan maha kuasa....aku dan dia terpisah jua akhirnya...adakah kerana aku miskin?kerana aku xkacak? kerana apapun aku tetap keliru dgn perpisahan ini...aku cuba utk melupakan tp xberdaya...setiap kali dia muncul dlm mimpiku setiap itu juga aku masih berharap...aku cuba utk menghindar dia dari fikiranku tp sukar...knp aku jadi begini hanya Allah saja yg tahu...biasalah bila manusia mahukan kesempurnaan...waima hakikat manusia tu xde yg sempurna...biarlah dia mencari apa yg mahu dicarinya...jika suatu hari nnt kau sedar akan cintaku ini in shaa Allah aku masih disini...masih mencintaimu...jika aku tiada lg nescaya ada yg lbh baik buatmu...perpisahan ini ada baiknya juga supaya kt sama2 mengenal diri...tp saat aku jatuh dan ditinggalkn dlm keadaan terkulai2 xkn ku lupakan...xpernah aku menyalahknmu kerana akulah yg salah....aku xmampu jd seperti yg diharapkn...hanya imaginasi dan mimpi semata2...doakn aku berjaya ye syg...

No comments:

Post a Comment